Annonce

Sponseret indlæg

8. april 2021

Hvorfor elsker erhvervslivet klistermærker?

Hvis du driver en forretning og har en kedelig butiksfront, så gør du dig selv en bjørnetjeneste. Som regel vil den kedelige eller intetsigende front nemlig betyde, at dine mange potentielle kunder går lige forbi hovedindgangen og i stedet ser sig om efter mere interessante muligheder.

En let løsning på disse kvaler kunne bl.a. være at få opsat nogle flotte og indbydende klistermærker i vinduet.

Skab brand awareness

Branding er fortsat uhyre vigtigt. Det hjælper dig nemlig med at adskille din forretning fra alle de andre. Derfor bør du skabe synlighed og vise, hvem du er.

Bruger du dit brand godt, og evt. i sammenspil med et motto, kan det være med til lynhurtigt at lade dine kunder afkode, hvad de kan finde af spændende ting i din butik. Det kan betyde, at kunderne nu ikke længere blot vil vandre forbi din butiksfront, men drages af dit brand og har lyst til at gå på opdagelse inde i butikken.

Netop det at denne form for branding kan udvikle en form for nysgerrighed hos kunden er en af de helt store forcer. Formår du at skille dig ud og bryde med alt det generiske, som man så ofte støder på som forbruger, har du allerede gjort dig selv en stor tjeneste. Her er det værd at tænke den klassiske AIDA-model ind i designet. Den velkendte skolebogsmodel er muligvis simpel, men den hjælper dig med at tænke over, hvordan du kan skabe interesse og få en kunde til at bide på din markedsføring. Derfor kan det altid svare sig at inddrage den.

Klistermærker er billige!

Klistermærker er ikke bare nemme at have med at gøre, de er også billige. Tænk blot på, hvor meget værdi klistermærket potentielt kan skabe i forhold til den beskedne pris! Selv klistermærker i høj kvalitet er billige, når du anser prisen ud for den faktiske værdi, de bringer med sig. Du kan f.eks. få printet i gode kvaliteter her, så du kan få lagt effekter, skygge, konturer og meget mere med ind i det færdige produkt.

Husk desuden, at det er let at erstatte klistermærket med et nyt, hvis det skal opdateres eller udskiftes. F.eks. hvis der skal promoveres sæsonmæssigt eller køres kampagner.