Er du træt af dine nuværende kontorer?
Der kan være mange årsager til, at man føler sig udbrændt på din arbejdsplads. En af de årsager, som man sjældent tænker på, er de lokaler man sidder i. Lokaler betyder mere, end de fleste tror. Hvis man føler sig indeklemt, eller er kropsligt utilpas, så bliver ens arbejde selvsagt ikke det samme. Hvis du har det på denne måde, eller ønsker at høre, hvordan du kan hjælpe med at optimere din egen eller arbejdsgivers virksomhed, så følg grundigt med nu.
Er der styr på temperaturen?
Ventilationen på din arbejdsgiver styrer to meget vigtige ting: temperaturen og luftkvalitet. Temperaturen er meget vigtig, fordi den i høj grad påvirker hvor meget de ansatte kan koncentrere sig. Det er umuligt at få noget godt arbejde gennemført, hvis man ikke kan holde varmen eller måske ligefrem sveder. Men, temperaturen er faktisk vigtigere endnu. Hvis der er for varmt eller koldt, vil de ansatte nemlig begynde at blive irritable. Dette er begyndelsen på en dårlig arbejdsstemning, som har god mulighed for at blive værre. Når først arbejdsstemningen er blevet dårlig, kan den være meget svær at rette op på igen. Ønsker du at høre mere om, hvilke betydningserhvervslokaler har, kan du klikke her.
Luftkvaliteten er meget vigtig
Dette har som nævnt også noget med ventilation systemet at gøre. Hvis man sidder i dårlig luftkvalitet hver dag, kan man have svært ved at opdage det, hvilken gør det endnu mere farligt. Dårlig luftkvalitet gør at der opstår mange bakterier og vira i luften, som indåndes af alle de forskellige ansatte. Dette gør, at flere bliver syge. En stigning i de ansattes sygemeldinger vil gøre, at virksomheden overordnede produktivitet falder. Dette vil selvfølgelig vise sig i virksomhedens regnskab på negativ facon. Derfor kan det godt betale sig, at virksomheden får styr på dine fysiske rammer og dette inkludere ventilationen.